Bleiben Sie auf dem Laufenden über die neuesten Entwicklungen und Fälle?

Abonnieren Sie unseren Newsletter und verpassen Sie nichts!
Uw inschrijving kan niet worden opgeslagen. Probeer het opnieuw.
Je inschrijving voor de nieuwsbrief van Weborama is gelukt!

Pflichtfeld *

* Mit dem Abonnement unseres Newsletters erklären Sie sich damit einverstanden, von Weborama Niederlande per E-Mail Marketing-Mitteilungen zu erhalten. Sie können sich natürlich jederzeit über den Abmeldelink am Ende jedes Newsletters oder durch Kontaktaufnahme mit uns abmelden.

Subscribe!

Weborama Takeaways: Hoe maak ik mijn volgende Campaign of the Month?

Posted on June 20, 2018

Weborama wil je graag uitnodigen voor onze eerste ontbijtsessie (vrijdag 29 juni) in een nieuwe reeks: Weborama Takeaways. Het idee achter deze sessies is een korte informatieve update rondom een specifiek onderwerp waarover uitgenodigde partners hun mening kunnen geven en elkaar en Weborama kunnen aanvullen en inspireren.

"Hoe maak ik mijn volgende Campaign of the Month?"

Aanleiding is de recent aandacht die ‘banners’ weer gekregen hebben met het winnen van twee gouden Spinawards. Naar aanleiding daarvan schreven wij een blog en nu willen wij dat onder het genot van een ontbijtje graag toetsen aan onze creatieve partners. Hoe kunnen wij elkaar helpen tijdens briefing, productie en rapportage processen? Waar is behoefte aan vanuit adverteerders en creatieven als het gaat om banners? Nina Mehmedovic (ex webo) van Publiq zal ook haar ervaringen delen over adverteerders, productie en alles wat daartussen zit.

Het is een eerste keer dat wij dit doen in onze vernieuwde huiskamer op de KG 256. Wees welkom en kom langs om het een succes te maken. Er is plek voor 20 personen.

Tot snel,

Team Weborama